You’re Invited to the Orlando Book Bash on June 29th 2013 – Already Over 40 Authors Attending!

by Maryse on January 22, 2013 · 103 comments

in News

*SQUEEEEEEEE!!!!*

Ahhhhh… better. I had to let that out. I’ve been trying to contain my excitement as we’ve been preparing this awesome BOOK SIGNING event, called BOOK BASH!! We’ve already got over 40 authors signed on!!

*does a little happy dance* It’s gonna be huge, people!! PLUS! It’ll be held at the Doubletree by Hilton at the entrance to Universal Studios (across the street)!! Which means after the signing, it’s party time (or vacation time… whatever you want. You’re in Orlando!! The land of the Magic Kingdom and all that cool stuff.)

The hotel is located only 12 miles from the Orlando International Airport, is right across the street from Universal Studios, Seaworld is only 6 miles away and Disney (and everything it has to offer) is only 10 miles from the hotel. We’ve negotiated amazing rates with the hotel starting at $79 per night! And the hotel is gorgeous!!! I’ve stayed there personally many times. As a matter a fact, I stayed there just a couple of weekends ago with these twoooo…. who wanted to personally invite you, themselves. ;) *grins*

Colleen Hoover & Katja Millay invite you to Book Bash
Runtime
0:57
View count
1,417

And Colleen and Katja… it’s Ma-REESE. ;) Tee hee!!

Click here to check out the entire website for Book Bash (a work in progress, information and authors will be added daily).

Wanna meet…?

  • Colleen Hoover
  • Jamie McGuire
  • Tina Reber
  • Kristen Ashley
  • Sylvia Day
  • Tarryn Fisher
  • Karina Halle
Yep! They’re coming!! Click here to check out our entire list of authors (and we’re still emailing authors as we speak).

 UPDATE!! We have confirmation that our official Book Seller at the event (for the published authors) will be Books-A-Million. I’m telling you guys… HUGE!!!

Follow Book Bash on Twitter!

Follow Book Bash on Facebook!

Get Free Email Updates from me :)

{ 103 comments… read them below or add one }

Christina January 22, 2013 at 4:07 PM

That is so cool!!

Jen N January 22, 2013 at 4:08 PM

Sounds like so much fun!!!

Lise January 22, 2013 at 4:14 PM

I wanna go, I wanna go!!! :-)

Kathy January 22, 2013 at 4:17 PM

Wow! A good time for sure.

Maryse January 22, 2013 at 4:17 PM

Lise and Kirsten… as much as we’ve bemoaned our need for more authors signing here, y’all better come!!!

Kay January 22, 2013 at 4:19 PM

Oh Maryse, what an amazing list of authors! I think every one of my favourites is going to be there.
It’s times like this that it sucks to live in the UK and be terrified of flying :(

Anne Marie January 22, 2013 at 4:20 PM

Wow…this is awesome!!

Lauren January 22, 2013 at 4:20 PM

OMG!!! wish I lived in the US so much right now! Cant believe how many amazing authors are going to be there and all my favourites too! Have so much fun girls and make sure you tell the rest of us book addicts all about it :D

Krystal January 22, 2013 at 4:21 PM

OMG OMG OMG !!! I am freaking out !!!! I’m sooo there ! This is amazing !!!!

Mattie January 22, 2013 at 4:26 PM

Finally something in my area!! I cannot wait!

Penny January 22, 2013 at 4:28 PM

Yay! its official!

kelsey January 22, 2013 at 4:28 PM

Would love to come to this, I wonder if I could get a flight from England ,have a little vacation in Orlando at the same time? This may actually be a possibility.

MA – REEEEEESE I may get to meet you yet :)

Yanette January 22, 2013 at 4:29 PM

OMG…I am so there with you Krystal

Happy January 22, 2013 at 4:35 PM

WOW Maryse!!!! SO there!! Just ridiculously HUGE!!! Looking forward to finally meeting you! Wait are you going to the Boston event??

Maryse January 22, 2013 at 4:38 PM

Oh I ammmmmm wayyyy too happy right now. I wanna meet you all. There’ll be some squee’ing that day, I know it!!

Maryse January 22, 2013 at 4:39 PM

Happy, I’d love to go to Boston! I’m still up in the air with it, (work-wise), but that would rock!

Ana Ivies of Ana's Attic January 22, 2013 at 4:52 PM

Wow, our little book signing in Orlando next month has nothing on this! So I’ll happily be going to both. :) But I hope you can come next month Maryse! Tara Sivec, Colleen Hoover, Katja Millay, Katie Ashley, RK Lilley, Raine Miller, Abbi Glines and many more will be there as well!

Deanna January 22, 2013 at 4:55 PM

Our Fort Myers book club will be there!!! This is an epic event!!!

Melody January 22, 2013 at 4:56 PM

This is AWESOME! The book club is in Fort Myers, FL…..ROAD TRIP!

Taina January 22, 2013 at 5:00 PM

AWESOME NEWS!!! I’m SQUEEEING!!!

Marilyn January 22, 2013 at 5:03 PM

OMG! Speechless!

Barb January 22, 2013 at 5:07 PM

This is so exciting! i’ve seen many book signing but they are usually so far away! This is only an hour away, so I can’t wait my favorite authors will be there and I can’t wait!!!!Yay!!!!!!!

Daisy January 22, 2013 at 5:13 PM

Awesome. I’m so there.

Jody Duffy January 22, 2013 at 5:16 PM

Finally!!!! A book signing in my own backyard!!!! SQUEEEEE!! I am so going!!!!

Alicia January 22, 2013 at 5:17 PM

I’m 4 1/2 hours DRIVE. I’M GOING!!!! (aka Paige)

April January 22, 2013 at 5:21 PM

Sounds promising and truly exciting, would love to be there. :)

Kim L January 22, 2013 at 5:21 PM

2 hours from me I could drive. I’ll have to see how the funds are but I REALLY want to go!!!!!!!

Jody Duffy January 22, 2013 at 5:21 PM

OMG!!!! I can get Walking Disaster Signed!!!!!

Michelle January 22, 2013 at 5:23 PM

Sign me up. Super excited!

LucyLou January 22, 2013 at 5:26 PM

Oh WOW!!! Wish I could go, sounds wonderful. Keep us posted Maryse. Looking forward to your description of the event! :)

Jany January 22, 2013 at 5:35 PM

Yay! Finally in my area!!! I live in Miami and am now planning a road trip to Orlando!!!

Jessica January 22, 2013 at 5:38 PM

YAY!! Right in my own backyard!!!! The list of authors is amazing! I am super excited about this!!!!!

Mary January 22, 2013 at 5:46 PM

So exciting. I’m in. Are authors coming by invitation only? Also, what is the point off Sylvain Reynard being represented by sometime else? She can’t sign his books. Do you expect more authors?

Jen F January 22, 2013 at 5:56 PM

only a 30 minute drive for me I can not wait! My Hilton points came in handy for this weekend wooohooo!!!!!

Moni Kincaid January 22, 2013 at 5:59 PM

WOW!! What an amazing list…..Congratulations on putting together this great event..sign me up!

Maryse January 22, 2013 at 5:59 PM

YES!! Walking Disaster will be out by then!! *squeeeeee* Me too, I’m getting mine signed!

Angie H. January 22, 2013 at 6:05 PM

Woo-hoo! What a line-up! Sounds like FUN! :)

Nicole January 22, 2013 at 6:12 PM

I have died and gone to heaven. This is an hour from me. I am so going.

Maryse January 22, 2013 at 6:14 PM

Sylvain Reynard’s assistant will be bringing his pre-signed books. And ’cause Sylvain Reynard, in any capacity, is pretty cool! ;)

Ashley Rasmussen January 22, 2013 at 6:14 PM

Maryse what an epic event! I’m attending the RT convention in Kansas city in May. The few authors on my favorites list who aren’t going to be there ARE going to be at your event! Like JA Redmerski! I’m jealous! Any chance YOU will be at the KC event? I would love to meet you, too!

Damaris January 22, 2013 at 6:31 PM

OMG!!! Maryse, thank you so much for organizing this. I love those authors. I’m definitely going to be there!!! YAY!!!! Woohoo!!!!

Ellie Totten January 22, 2013 at 6:32 PM

Enn, are you going to be there for SR??

Danielle January 22, 2013 at 6:32 PM

Squee….I’m so excited. Is Katie Ashley or Michelle Valentine going to be there?

Lise January 22, 2013 at 6:41 PM

Okay… come on, Kirsten….let’s take the day off and GO!!! :-)

WE ARE THERE *jumps for joy* *happy dance* ;-)

Damaris January 22, 2013 at 6:45 PM

Maryse, will Sylvian Reynard be there or is it only his signed books that will be available?

Lisa January 22, 2013 at 6:53 PM

woohoo! I can’t wait!

vashti January 22, 2013 at 7:13 PM

OMG!OMG! My friend just told me and I am so going.Will make this a mini family vacay!!!

Avery January 22, 2013 at 7:14 PM

I am totally going… About 1.5 2 hours from me. So excited! Anything else we need to know? Just show up?!

Laura January 22, 2013 at 7:16 PM

OMG OMG OMG!!! I sent a message through the site’s contact form, but if you need help, I am local and willing! SO EXCITED. *jumps up and down* *hyperventilating*

Holly January 22, 2013 at 7:17 PM

If I’m able to go, I’d love to read the books of the authors who are actually going! Sounds like a reasonable thing to do, right? I’ve only read Colleen Hoover’s books from the list though and have a couple others on my to-read list. I haven’t heard of a lot of these authors however! Would you happen to have a top recommendation for each of these authors that I could add to my to-read list quickly! :)

Janet January 22, 2013 at 7:35 PM

I know what I want for Mother’s Day….a ticket to Orlando FL!!! All my favorite authors are on this list.

Angela January 22, 2013 at 8:01 PM

I am soooo excited to see this falls right when our Disney Vacation wraps up …. I am asking this from my hubby as my 40th Birthday present yeaaaaa meeeee lol

*Chris* January 22, 2013 at 8:32 PM

I want to go sooooo bad. Please do a video of the event for us Maryse! Can we do a book signing closer to Pennsylvania please? New York, Baltimore, Philadelphia, or Washington? How about Maryland or New Jersey?

Kat January 22, 2013 at 9:01 PM

We are all going! Finally something in our area :) Are you part of the organizing committee? Can’t wait to book our rooms. By the way..I had to delay putting my kids to bed b/c I made them run around the house screaming and dancing around with me when I saw this post on FB!! HUGE, I can’t butterflying believe it! xo

Cassi January 22, 2013 at 9:07 PM

Do you know when tickets go on sale?

Ellie Totten January 22, 2013 at 9:21 PM

I’m looking forward to going being that it’s an hour away from where we live! The highlight will be meeting the closest thing to meeting my favorite author, Sylvain Reynard, Enn Bocci. :)

Maryse January 22, 2013 at 9:32 PM

I’m sure that there will be video of the event…

and I can’t wait to see you all there. I’ve been multitasking all night. ;) LOL! My reading will commence at midnight.

Leslie January 22, 2013 at 10:42 PM

I knew living in Florida would come in handy eventually!

Rica January 22, 2013 at 11:11 PM

Wow this is awesome!! I am actually suppose to be in Orlando for work in September. We typically have it in June…bummer for me. Hopefully we get to see lots of pics!

sandy sciacca January 23, 2013 at 7:26 AM

awesome, sounds like a girls weekend for me and my daughter,, and i agree with with Leslie , living in Florida does come in handy:)

Tricia January 23, 2013 at 9:21 AM

Sounds funtastic!!!! Yessssssssss

Theresa January 23, 2013 at 9:32 AM

Ma-REESE!!!
I am beyond excited!
I was so sad to miss the Fairview signing last weekend and now this comes up and its 10x better!!! It will be a mini family vacay more for my benefit!
I am so exicted to meet you!

Barb K January 23, 2013 at 11:29 AM

How Exciting! This would be an awesome Event to Attend, I will not be able to make it, but am so excited for you and those who get to make it! YAY!!!!

Michelle M. January 23, 2013 at 11:57 AM

WOW! That sounds so exciting! What a fun and inspiring event, to be able to celebrate the work of so many creative, powerful, and moving authors that all us fans LOVE! I really do hope you share lots of video with us and give us lots of behind the scenes details. ;-)

JESSIE January 23, 2013 at 12:33 PM

IM SOOOOOO IN!!!!

Eunice Dilone January 23, 2013 at 12:44 PM

I’m soooo going!! I was planning our family vacation.. Um I guess I am making an executive decision to go to Orlando, Florida the week of June 29th!! lol…

Eunice Dilone January 23, 2013 at 12:45 PM

I’m soo going!! I was planning our family vacation.. Um I guess I am making an executive decision to go to Orlando, Florida the week of June 29th!! lol…

Samantha January 23, 2013 at 1:14 PM

I am way too excited! I feel like a kid going to Disneyworld!!! Ahhhhhh I can not wait

Maryse January 23, 2013 at 1:20 PM

you kind of are, Samantha. ;) hehe

Julia January 23, 2013 at 2:33 PM

**HAPPY DANCE*** I LIVE in Orlando!!!! I am soo excited!!!!!!!!! sqeeeeeeeeeeee I cannot wait!!! And it is only a few days after my birthday!!!!
Thank you! Thank you! Thank you!!!
Will be there with bells on and bring EVERYBODY!!!
YOU ROCK!!!
Julia

Desiree January 23, 2013 at 8:46 PM

Amazing news!! So excited. I will definitely be there with my Ft. Myers book club!! Can’t wait to meet you Maryse and thank you for putting together this incredible event. Can’t wait!!!

Fran January 23, 2013 at 9:20 PM

June 29th is my anniversary! And I am taking the family to Orlando to celebrate it at Book Bash- can’t wait! The kids will be thrilled with Universal too ;)

Melody January 24, 2013 at 6:34 PM

Woo Hoo! Just saw that Alice Clayton will be joining the Book Bash! Can’t wait to meet the author of Wallbanger!! We can’t wait to go!

Isadora January 24, 2013 at 7:00 PM

I wish I could come too, but I live in WI. So many amazing authors are going to be there!
I have a question Maryse. I am brazilian, and I wacthed that video a THOUSAND times, and when they are introducing themselves I thought Katja was on the right and Collen was on the left???? am I missing something????

Maryse January 24, 2013 at 7:14 PM

Isadora. You’re right. They were being bratty and messing with us. ;)

Isadora January 25, 2013 at 9:47 AM

haha good god! I thought I was losing it! Thanks Maryse for the clarification :)

Kim Cheeseman January 25, 2013 at 6:56 PM

THANK YOU so much for helping put this together!!!!!!
It looks fabulous!!!!!
How about trying for : KEVIN HEARNE….. from the Iron Druid Series???

Jes January 25, 2013 at 10:00 PM

So excited!! I see most of my fav authors are going to be there!

How about Amy Bartol? I would love to meet her as well as everyone else.

Hildie McQueen January 25, 2013 at 10:27 PM

I hope to go also, it looks like an amazing event!

Stephanie D January 26, 2013 at 9:21 PM

I’m super excited about the book bash, this will be my first one! Did you get the hotel code yet?

sandy sciacca January 26, 2013 at 11:09 PM

code is BK2, just made my reservations so excited:) i’ll be coming from Pensacola Fl, can’t wait:)

Stephanie D January 27, 2013 at 8:03 PM

Thank you Sandy!! I just made my reservations…YAY!!! I’ll be coming from Birdsboro PA

Desiree January 29, 2013 at 12:45 PM

Where do we get tickets if we already live in Orlando? So excited!!

Raquel January 29, 2013 at 1:17 PM

Katja Millay?!? I’m skipping the RT Convention. I’m doing THIS instead. Do you have to sign up or anything? Any fees?

Jess January 30, 2013 at 4:44 AM

I live 45 away and will def be there! Do we have to register or buy tickets?? Ive already put in a time off request for that day… looking forward to meeting several of the authors, yayyyyy!

Jess January 30, 2013 at 4:49 AM

(btw you should try to get Debra Anastasia and Tammara Webber too!) omg im so friggin excited to meet Sylvia Day, Jamie McGuire, and Colleen Hoover!! please let us know about tickets or sign up!

Maryse January 30, 2013 at 9:34 AM

Tickets are now available!! I just added the “tickets” button to this post, or you can click here: http://bookbash.eventbrite.com

Bella January 30, 2013 at 2:58 PM

What is the code for the $79 deal?

Alison February 2, 2013 at 10:16 PM

OH MY!!!! This is going to be AMAZING!!! :) Does anyone know is we can bring our own book or if we have to buy them there? Going to need and extra large suitcase haha
Starting the countdown until June now :)

Alison February 2, 2013 at 10:19 PM

Also you should try to get J.M. Darhower! But can’t wait to meet everyone else

Maryse February 2, 2013 at 10:38 PM

You can bring your own to be signed AND there will be books there for sale by the indie authors at their table (and Books-A-Million will be there too, selling the traditionally published books also.)

Laura February 3, 2013 at 8:04 AM

Just booked, coming from NY!! Can’t wait to meet all the authors and you too Maryse! I have read so many books on your recommendation. I wish that they made a kindle cover that all these authors could sign at once, how cool would that be to pick up your kindle having your fav authors signatures on it!

sandy s February 3, 2013 at 5:23 PM

i am so excited about this, my sister and i are going, this is my first time meeting authors, anyway, hoping that some of u from here that will also be staying at the hotel will be up for getting together maybe sat nite.. its been great chatting and sharing with you all about the great books we read:) can’t wait!!
PS: thinking that kindle cover that can be written on is a cool idea Laura, LOL

Yoyo February 19, 2013 at 7:19 PM

Got my ticket! Can’t wait (even though most of my books are electronic not paper).

Paula March 2, 2013 at 7:45 PM

This is so great…kudos to Maryse for putting it together.

I know this sounds cheesy, but maybe there could be book bash posters and/or tshirts for sale that fans can have their favorite authors sign? It’s gonna be hard for me (and expensive) to haul 40 books in my suitcase!

Kim Cheeseman March 3, 2013 at 7:57 PM

You do not sound Cheesy at all!!! Go to the website…I posted this question and have gotten a few ideas from the suggestions that others have made…good luck and see you there.
K

Desiree March 4, 2013 at 9:24 AM

Hi!! I can’t find for the life of me the suggestions for what the authors can sign. All of my books are e-books. I think the idea of posters is a good one. Maybe sell 8×10 posters of book covers?…

OUaT~Ana March 6, 2013 at 5:04 PM

I just went to the website and the tickets are ALL SOLD OUT! :( (crying) Some of the girls from my blog want to go so bad!!! I guess they started a waiting list… I am not sure how that work, but I hope we get to go!!!!!!

Kim Cheeseman March 7, 2013 at 5:56 PM

desiree
go to the “book bash facebook page” and under
“recent post by others” you may have to click “more posts” a couple of times but you will find where I posed the question about suggestions for people that read with an ebook-what to autograph..I posed the question 2-19-13…there are a couple of good suggestions.

good luck..and see you there!
K

Andie March 8, 2013 at 11:55 AM

I was on the waiting list and got my ticket yesterday!!!! I am sooooo excited I cannot wait!

Hope Welsh March 25, 2013 at 7:15 AM

Now if I could only find information for authors that want to attend. Anyone know anything about that?

I’ve emailed and don’t know what else to try, LOL

Paula April 27, 2013 at 12:21 PM

Maryse – can you tell me how the authors tables will be organized at the hotel? I want to make a beeline for a specific author, and it would help to know how to get there quickly without having to wander around and get distracted by all my other favorite authors! Who am I kidding? It’s going to be sooo hard to prioritize!!!

Mary Lou M July 5, 2013 at 6:09 PM

Maryse,
I just now found this page. Will you be doing this again next year? – I hope, I hope!

Mary Lou

Leave a Comment

 

Notify me of followup comments to this post via e-mail. You can also subscribe without commenting.

Previous post:

Next post: